Tuesday, September 04, 2007

I'm back, I'm the man behind the mask. And I'm out of control. Who you gonna call????

Hej jag är ledsen eftersom jag jag varit frånvarande och inte svarat på alla era inlägg. Jag har ju agerat spökjägare längs norrlandkusten och vid gränsen.
Ett såg jag! Han seglade likt paddors vilda väsen. Druiderna kallade. Jag agerade.
Min broder Musse valde svettet före anseendet och följde med.

(Mannen på bilden har ingenting med texten att göra. Jag är inte säker men det kan vara Woffe som hade minimax)

Innan vi åkte la vi i strössel från lortpanna i sann statarromansanda.
Musse åkte dit för sopslarv i Örnsjöldsvik. Mycket dålig stil då vi var ute i tjänst och har annat för oss än att bry oss om lagen. Typiskt Musse säger ni! Vanärade venuspapegojor säger vi!
BLODTRYCKSHELVETE!!!

No comments: