Wednesday, August 15, 2007

Före & Efter

Min granne Froggy har sannerligen gjort en helomvändning angående mognad. Här är han innan han flyttade hit med sin väska:


Så här ser han ut efter våra otaliga äventyr.
(Ett elixir vid namn indium har viss inverkan):

Jag vette fan vad han har gjort med håret. Han åker mä choppern och håller på.

Jag hjälpte honom att flytta en dag i maj:


Chopperhjälmen.


I förrgår var jag till Svealand eller Götaland. Träffade en A/B-lagare:

Tänk vad spriten gör med ung-killarnas frisyrer!
-Sommarnatt kommer du
-Spar en dos

Han hade fått bragdguldet sa han. Nja Musse blev tvärilsk så vi tog choppern och körde!
-Mot griskurvan
-Mot esplanaden

Tack till alla som skickar inlägg och berömmer mig. Jag har inte gått några högre utbildningar så man får väl kalla mig en naturbegåvning. Nästa gång lovar jag att öppna mig sykist.
Tack ska ni ha... tack!
//Holger

No comments: